Newton Nordic erhåller order från Spidercam GmbH till ett värde på cirka 1,2 MSEK

stabilized remote camera heads

Newton Nordic meddelar att bolaget erhållit en order av Spidercam GmBH till ett sammanlagt värde av cirka 1,2 MSEK.

Det är glädjande att Spidercam ännu en gång utökar sin flotta med fler Newton S2 kamerastabiliseringssystem samt att vårt samarbete med Spidercam fortsatt löper på bra. Det är ett bevis på förtroende sinsemellan, säger Danjal Kanani.

Ordern utgörs av system ur produktserien NEWTON S2 4K inkl. reservdelar och tillbehör.

Om Spidercam®

Spidercam® är en av världens ledande tjänsteleverantörer av 3D-vajersystem, med kontor i Österrike, Tyskland, USA och Australien, och levererar löpande tjänster och teknik till världskända, storskaliga produktioner som Fotbolls-VM, Fotbolls-EM, Olympiska Spelen, Champions League och Formel 1. Läs mer om bolaget här: http://www.spidercam.tv

Denna information är sådan som NEWTON NORDIC AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning (EU nr 596/2014). Informationen lämnades, genom angiven kontaktpersons försorg, för offentliggörande [Datum och tid infogas automatiskt].

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Danjal Kanani
Newton Nordic AB