Influencer Panel tecknar strategiskt avtal och ökar antalet användare i plattformen - Newton Nordic

NewtonNordiclogowhite

Newton Nordic (“Bolaget”) helägda dotterbolag Influencer Panel Sweden AB har under de senaste kvartalet tecknat ett flertal strategiska samarbetsavtal vilket kommer bidra till nya marknadsandelar inom vissa utvalda segment under de kommande kvartalen.

Antalet användare i plattformen har även ökat under det senaste kvartalet till över 4 000, vilket skapar goda förutsättningar till att få utökad försäljning under de kommande kvartalen. Bolaget har även under tidigare kvartal implementerat en rad nya funktioner i plattformen som gör de möjligt för bolaget att nu även kunna erbjuda annonsörer och influencers microkampanjer, där mindre företag har möjligheten att kunna marknadsföra sina produkter i bolagets plattform till en reducerad kostnad.

Influencer Panel är en nytänkande digital platform som riktar till sig alla företag som säljer produkter oavsett deras storlek eller bransch. Samtidigt som vi försöker anpassa plattformen till att nystartade företag (startups, m.m) även har möjligheten på ett kostnadseffektivt sätt kunna marknadsföra sina produkter i bolagets plattform, säger VD Danjal Kanani i Newton Nordic AB.

Danjal Kanani
Newton Nordic AB